Tüüpvead 924, 944

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
atlantic
Postitusi: 131
Liitunud: 05 Nov 2005 20:16
Asukoht: ida-virumaa

Tüüpvead 924, 944

Postitus Postitas atlantic » 15 Nov 2005 10:50

Tere !
Huvitab siis selline küsimus mida peaksin kartma, hoolikalt uurima Porsche 924,944 ostmisel.
Kas on mingisugused tüüpvead mille esinemisel tuleb väga ettevaatlik olla !

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tüüpvead 924, 944

Postitus Postitas hellraiser » 15 Nov 2005 10:51

atlantic kirjutas:Tere !
Huvitab siis selline küsimus mida peaksin kartma, hoolikalt uurima Porsche 924,944 ostmisel.
Kas on mingisugused tüüpvead mille esinemisel tuleb väga ettevaatlik olla !
Punkt 5.6 http://www.connact.com/~kgross/FAQ/944faq05.html
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 15 Nov 2005 15:31

Tüüpveana see küll kirja ei lähe, kuid ostes pärast 85' toodetud 944-ja, siis uuri, mis seisus on esimesed šarniirid. Need on kokku ehitatud õõtsadega ja uuena jube kallid.
Ja käigukastile tasub kah tähelepanu pöörata. Difri purunemine pole üldse haruldane. Kui sealtpoolt tuleb väga ebanormaalseid hääli, siis tasub ettevaatlik olla.
Ning kui liiga palju roostet näed kusagil, siis kah asi jama. See tähendab tõenäoliselt avariid, mille tagajärgi pole korralikult likvideeritud.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 15 Nov 2005 16:47

Üks tüüpviga on mõlemal autol elektrilised pisivead: alates el. akendest, lõpetades kehvade esituledega.
See ei tähenda, et igal eksemplaril nii on, aga väga paljudel küll.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 15 Nov 2005 17:40

Raceboy kirjutas:Üks tüüpviga on mõlemal autol elektrilised pisivead: alates el. akendest, lõpetades kehvade esituledega.
See ei tähenda, et igal eksemplaril nii on, aga väga paljudel küll.
Üldiselt vist läks 85/5 see elektriasi natuke paremaks kui ma õigesti mäletan. Varasematel on küll natuke kehvavõitu.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 15 Nov 2005 18:11

Raceboy kirjutas:Üks tüüpviga on mõlemal autol elektrilised pisivead: alates el. akendest, lõpetades kehvade esituledega.
See ei tähenda, et igal eksemplaril nii on, aga väga paljudel küll.
Elektri poolt ise väga kehvaks ei peaks. Need asjad mis olen näinud on olnud põhjustatud halvast kohtlemisest (a la avariis kannatada saanud juhtmepuntrad, kaitsmekarp kuhu vesi otseselt peale jooksnud jne).
Lähituled on suht kehvad küll, kuid tihti tänu pidevale kasutamisele pirnide hõõgniidid otsakorral ja seetõttu ei tee nad oma tööd enam korralikult.

atlantic
Postitusi: 131
Liitunud: 05 Nov 2005 20:16
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas atlantic » 15 Nov 2005 21:39

küsimus: Millist surve astet võib lugeda normaalseks ? ehk Milline oleks viimane surveastme number on viimane?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 15 Nov 2005 22:30

Ise pean tüüpvigadeks katkist armatuuri, katuseluugi süsteeme ja tihendeid, roolivarda puksid vms iganes asjad seal siis on.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 15 Nov 2005 23:04

jeff01 kirjutas:roolivarda puksid vms iganes asjad seal siis on.
Sry, aga ise pean veermiku vastupidavust üheks tugevamaks küljeks nende autode juures.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 16 Nov 2005 08:27

võimalik, aga alati tullakse mu autodel seda roolivarda otsa loksutama kapoti all :D ju siis 20 aastat muudab nii mõndagi, ta ehk selline detail, mida pole inimesed harjunud vahetama ja talle ei pöörata justkui tähelepanu. Mõlemal mu autol on olnud probleeme juhtmestikuga aga see arvatavasti inimtegevusest tingitud, ise ju juhtmed sassi ei lähe. Nõrk koht salongi juures on uksepolstrid, mille külge kinnitatud käepide saab tuge vaid plekitükiga ukse raamist, mis tavaliselt sirgu on tõmmatud ja siis polstrit lõhkuma hakkab (Samuti inimese hoolimatusest tekitatud viga vist)

Vasta