924 või 944
924 või 944
Hakkan autot ostma ning ei suuda otsustada, kas jõuan Porsche klubisse astuda Selles mõttes, et kas jaksan pidada. Plaanis teda kasutama hakata igapäeva autona, sõites temaga ka talvel. 99% ajast viibiks linnas, tallinna augulistel tänavatel. Raha auto alla panna esialgu ~70k. Saaks selle eest vast 944/924 kätte ning teda ka piisavalt parandada et kohe ära ei laguneks. Kuna käin alles koolis ning konkreetset töökohta pole, suudaks kuus lisaks bensule teda ka kuskil 2000 eest hooldada. Muidu putitamine meeldib, kuigi konkreetset kogemused autodega puuduvad, niiet aegajalt nikerdamise vastu ei ole midagi.
Saaks sellise summaga asja nautida ?
Saaks sellise summaga asja nautida ?
Mina soovitaksin osta odavama auto, sest peale ostu on igal autol vaja midagi ära vahetada--rihmad õlid jne... Kui kogu raha eest auto ostad siis 2k kuus kulutades jäävad paljud asjad vahetamata ning auto laguneb lihtsalt kätte ära... Njah kui ise näpud õliseks tahad teha siis vast 924 kõige parem valik...mõned korralikud on põhimõtteliselt ka saadaval niipalju kui ma aru olen saanud Uuri foorumist ja tee ikka õige (Porsche)valik......
se teeks 20-22 kilo aastas ja selle eest hooldaks ehk pühapäeva autot, eeldusel et ta on algselt korras aga igapäevasõidu autot... Eeesti teed lõhuvad juba silda sul selle raha eest 924lja hooldamine tuleks selle raha eest küll välja, kuna uued amordid ette alates 3mest kilost paar taha 1,5k paar. õõtsapuksid ja šarniirid kokku alla 500.- piduriklotsid paarisaja kandis rattalaagrid tagumised suts üle 500.- ühele poole jne. kui 944lja puhtalt välimuse pärast eelistad aga tehnilise osa poolelt kokku tahad hoida siis on ju mõned 944lja bodykitiga 924ljad ja usun et 20ne kiloga ehitab selle ka ise 924ljale peale koos auto üle värvimisega
Sillaosad on vanematel 944-del paljuski samadest juppidest, mis 924-gi.
Ega need piduriklotsid-kettad väga palju maksa ka, võrdle kasvõi mõne muu saksa margi omadega, odavamad isegi. Lisaks kõigele on Porsche sillad väga vastupidavad, eriti kui sõita 15-16tollise veljega, mitte nt 18-sega. Kuigi ise 2 viimast aastat sõitnud 17 ja 18tollisega, pole siiani veel sillaosade rikkeid ette tulnud, kuigi tegu on enamasti originaalvaruosadega aastast 1983. Lihtsalt puksid on aastatega nats pehmeks muutunud, sama lugu amortidega, aga ei midagi drastilist.
944 puhul on kallis lõbu suht tihe mootori rihmade-rullikute vahetus (nn. "front-end service"), mis on hädavajalik hoidmaks ära kallist klappide ja kolbide kohtumist
Laialt on levinud ütlus: "There's nothing more expensive than a cheap Porsche!" See ütleb kõik, eriti kui ise remondimees pole (ma ei tea, kas sina oled).
EDIT: Jeff01, sinu mainitud osad on enne -85 toodetud 944-del samad, mis 924-lgi. Stabika varda puksid isegi odavamad (15kr/tk).
Ega need piduriklotsid-kettad väga palju maksa ka, võrdle kasvõi mõne muu saksa margi omadega, odavamad isegi. Lisaks kõigele on Porsche sillad väga vastupidavad, eriti kui sõita 15-16tollise veljega, mitte nt 18-sega. Kuigi ise 2 viimast aastat sõitnud 17 ja 18tollisega, pole siiani veel sillaosade rikkeid ette tulnud, kuigi tegu on enamasti originaalvaruosadega aastast 1983. Lihtsalt puksid on aastatega nats pehmeks muutunud, sama lugu amortidega, aga ei midagi drastilist.
944 puhul on kallis lõbu suht tihe mootori rihmade-rullikute vahetus (nn. "front-end service"), mis on hädavajalik hoidmaks ära kallist klappide ja kolbide kohtumist
Laialt on levinud ütlus: "There's nothing more expensive than a cheap Porsche!" See ütleb kõik, eriti kui ise remondimees pole (ma ei tea, kas sina oled).
EDIT: Jeff01, sinu mainitud osad on enne -85 toodetud 944-del samad, mis 924-lgi. Stabika varda puksid isegi odavamad (15kr/tk).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei saa aru, miks teil see auto hooldamine nii kallis peab on
Ja need Eesti teed ei ole ka midagi nii kohutavalt erilist.
Mul käis oma 944 kogu aja kui ta minu käes oli, iga kord ametlikult ülevaatusel ning sillaosadega ei olnud küll kunagi mingeid probleeme - ja mina neid vahetasin umbes nii palju, et esimeste õõtsade puksid, üks rooliots, roolilati remondikomplekt ja esimesed sarniirid. See kõik kokku 80 000 km jooksul ning maksma läksid jupid umbes 3000 krooni vms. Ühe korra vahetasin ka kõik piduriklotsid, aga neid vahetad niikuinii igal autol.
Jah, 944'l tuleks teha see nn esiotsa remont millest Raceboy räägib, aga see tuleks teha umbes iga 50 000 järgi vms, seega ei midagi müstilist. Oleneb kus seda teha, aga see ongi põhim kõige kallim mida nende autode puhul saab kapoti all teha (kui just mootorit kokku ei lase). Ja kui ise kõva tegema oled, siis veel eriti lihtne, saad neist kindlasti midagi ise ära teha. Ma oleks ka arvatavasti ise neist midagi ära teinud, kui lihtsalt oleks olnud koht, kus teha.
50-60k eest saad küll sellise 944 kätte, millega ei pea kohe kõiki juppe ära vahetama hakkama.
Eriti hea oleks, kui saaksid leida sellise, millel hiljuti mingi neist kallimatest remontidest tehtud (veepump, hammasrihm või plokikaanetihend). Hammasrihma vahetus kõige kallim.
Võta rahulikult aeg maha, osta omale kõige paremas korras variant, mis leiad selle raha eest ning ülejäänu eest lase alguses kõik ära teha, mis võimalik (selleks on 20K täiesti piisav, kui osa teed ise ja lased korralikel mehhaanikutel ülejäänu teha).
Bensiinile, ülevaatustele ja kindlustusele lisaks 2000 krooni kuus on sellise auto pidamiseks kenasti piisav, eriti kui ise mutrivõtit õigetpidi käes oskad hoida.
Ja need Eesti teed ei ole ka midagi nii kohutavalt erilist.
Mul käis oma 944 kogu aja kui ta minu käes oli, iga kord ametlikult ülevaatusel ning sillaosadega ei olnud küll kunagi mingeid probleeme - ja mina neid vahetasin umbes nii palju, et esimeste õõtsade puksid, üks rooliots, roolilati remondikomplekt ja esimesed sarniirid. See kõik kokku 80 000 km jooksul ning maksma läksid jupid umbes 3000 krooni vms. Ühe korra vahetasin ka kõik piduriklotsid, aga neid vahetad niikuinii igal autol.
Jah, 944'l tuleks teha see nn esiotsa remont millest Raceboy räägib, aga see tuleks teha umbes iga 50 000 järgi vms, seega ei midagi müstilist. Oleneb kus seda teha, aga see ongi põhim kõige kallim mida nende autode puhul saab kapoti all teha (kui just mootorit kokku ei lase). Ja kui ise kõva tegema oled, siis veel eriti lihtne, saad neist kindlasti midagi ise ära teha. Ma oleks ka arvatavasti ise neist midagi ära teinud, kui lihtsalt oleks olnud koht, kus teha.
50-60k eest saad küll sellise 944 kätte, millega ei pea kohe kõiki juppe ära vahetama hakkama.
Eriti hea oleks, kui saaksid leida sellise, millel hiljuti mingi neist kallimatest remontidest tehtud (veepump, hammasrihm või plokikaanetihend). Hammasrihma vahetus kõige kallim.
Võta rahulikult aeg maha, osta omale kõige paremas korras variant, mis leiad selle raha eest ning ülejäänu eest lase alguses kõik ära teha, mis võimalik (selleks on 20K täiesti piisav, kui osa teed ise ja lased korralikel mehhaanikutel ülejäänu teha).
Bensiinile, ülevaatustele ja kindlustusele lisaks 2000 krooni kuus on sellise auto pidamiseks kenasti piisav, eriti kui ise mutrivõtit õigetpidi käes oskad hoida.
siin pool minu ja hellraiser-i arvamused ühtivad !
1. Vaata välja võimalikult korras auto !
2. Lase kõik kuluvad ja rem. vajavad osad äravahetada!
3. Sõida rahulikult ja naudi feelingut mida pakkub Porsche-ga sõitmine!
4. Tee õige aegselt hooldus ja remondi töid!
5. Ära tee lollusi tee peal st. ära hinda üle ennast ja oma autot !
6. Ole oma Porsche-le hea ja ustav omanik!
Siis peaks 2000kr olema piisav selleks et auto oleks norm sõidu korras. Samas kui sa tahad natukene tuunida ja perfomance-it lisada siis jääb 2000 väheks. Samas Meie ei saa sind sundida OSTMA just Porsche, Valik on ikkagi sinu teha ning kas sa oma valikuga jääd ise rahule ei oska me keegi pead anda. Porsche on enne kõike sport auto, mis on küllalt juhi ja kaasreisija sõbralik, loodud nautimaks turvalist ning kindlat sõitu. Porsche on silmapaistev ja individuaalne masin mis pakkub rõõmu nii selle omanikule kui ka ümbritsevatele.
1. Vaata välja võimalikult korras auto !
2. Lase kõik kuluvad ja rem. vajavad osad äravahetada!
3. Sõida rahulikult ja naudi feelingut mida pakkub Porsche-ga sõitmine!
4. Tee õige aegselt hooldus ja remondi töid!
5. Ära tee lollusi tee peal st. ära hinda üle ennast ja oma autot !
6. Ole oma Porsche-le hea ja ustav omanik!
Siis peaks 2000kr olema piisav selleks et auto oleks norm sõidu korras. Samas kui sa tahad natukene tuunida ja perfomance-it lisada siis jääb 2000 väheks. Samas Meie ei saa sind sundida OSTMA just Porsche, Valik on ikkagi sinu teha ning kas sa oma valikuga jääd ise rahule ei oska me keegi pead anda. Porsche on enne kõike sport auto, mis on küllalt juhi ja kaasreisija sõbralik, loodud nautimaks turvalist ning kindlat sõitu. Porsche on silmapaistev ja individuaalne masin mis pakkub rõõmu nii selle omanikule kui ka ümbritsevatele.
924S
Sul vedas.hellraiser kirjutas:Ei saa aru, miks teil see auto hooldamine nii kallis peab on
Ja need Eesti teed ei ole ka midagi nii kohutavalt erilist.
Mul käis oma 944 kogu aja kui ta minu käes oli, iga kord ametlikult ülevaatusel ning sillaosadega ei olnud küll kunagi mingeid probleeme - ja mina neid vahetasin umbes nii palju, et esimeste õõtsade puksid, üks rooliots, roolilati remondikomplekt ja esimesed sarniirid. See kõik kokku 80 000 km jooksul ning maksma läksid jupid umbes 3000 krooni vms. Ühe korra vahetasin ka kõik piduriklotsid, aga neid vahetad niikuinii igal autol.
Jah, 944'l tuleks teha see nn esiotsa remont millest Raceboy räägib, aga see tuleks teha umbes iga 50 000 järgi vms, seega ei midagi müstilist. Oleneb kus seda teha, aga see ongi põhim kõige kallim mida nende autode puhul saab kapoti all teha (kui just mootorit kokku ei lase). Ja kui ise kõva tegema oled, siis veel eriti lihtne, saad neist kindlasti midagi ise ära teha. Ma oleks ka arvatavasti ise neist midagi ära teinud, kui lihtsalt oleks olnud koht, kus teha.
50-60k eest saad küll sellise 944 kätte, millega ei pea kohe kõiki juppe ära vahetama hakkama.
Eriti hea oleks, kui saaksid leida sellise, millel hiljuti mingi neist kallimatest remontidest tehtud (veepump, hammasrihm või plokikaanetihend). Hammasrihma vahetus kõige kallim.
Võta rahulikult aeg maha, osta omale kõige paremas korras variant, mis leiad selle raha eest ning ülejäänu eest lase alguses kõik ära teha, mis võimalik (selleks on 20K täiesti piisav, kui osa teed ise ja lased korralikel mehhaanikutel ülejäänu teha).
Bensiinile, ülevaatustele ja kindlustusele lisaks 2000 krooni kuus on sellise auto pidamiseks kenasti piisav, eriti kui ise mutrivõtit õigetpidi käes oskad hoida.
annaks edasi ka enda kogemused
Eelmine auto oli 924, aastast 82. Ostuhind oli 30 ja 40 k EEK vahel. Sõitsin igapäevaselt, umbes 90% Tallinnas. Võin julgelt öelda, et mul pole sedavõrd odavaid ülalpidamiskulusid olnud ühelgi autol. Lisaks tavapärastele kuluosadele (õlid, rihmad, rehvid jms) tekitasid peavalu aasta jooksul 2 asja - käigukast andis otsad, kuna aga oli teine käepärast olemas siis ehitasin kahest ühe korraliku kokku ja vahetatud sai ka klapisääretihendid ja nukkvõll (mis oli ka käepärast olemas). Need kaks probleemi tekitasid aga kulusid vaid õlide hinna ja klapisääretihendite hinna (8 eeki/tk) ulatuses.
Praegune on 944, aastast 83. Ostuhind sama mis eelpooltoodud. Tänaseks päevaks pärast ligi aastast pidamist on auto maksma läinud umbes 70 000, ehk siis teine hind juures. Siiski peab mainima, et sellest täiendavalt kulutatud ca 35 000 on ca 10 000 kulutatud tänu oma lollusele (suures osas töörahaks ühte remonditöökotta, kuhu ma vist oma autot rohkem ei vii). Vahetatud on selle raha eest osi kohe väga palju (tagumised pidaurikettad, uued amordid, plokikaane täisremont koos kõikvõimalike tihenditega, mootoripadjad, tagumised rattalaagrid, sisemine rooliots, esimene rattalaager jms). Ja tänase päeva seisuga võin öelda et sõiduosa korrasolek rahuldab mind, samuti on olemas kõik, mis vaja interjööri viimiseks heale tasemele (kõige suurem puudus on ajast ja seetõttu paljugi tegemata, hoolimata sellest et kelder on vahetamist vajavaid asju täis). Välimus on enam vähem, eks tulevikus saa sellega tegeleda.
MIda ma oma pika jutuga tahtsin öelda, et ca 60-70 000 EEKi eest saad sa auto, mis sind kenasti teenib ja ma küll ei näe, mille peale niiväga kuus 2000 krooni kulutada. Eeldus on muidugi, et ostad madalama seeria auto kallimast otsast, mitte vastupidi. Ja kahtlen kas 70 000 ikka s2 saab, seda nimetatakse pigem erandiks kui reegliks.
Eelmine auto oli 924, aastast 82. Ostuhind oli 30 ja 40 k EEK vahel. Sõitsin igapäevaselt, umbes 90% Tallinnas. Võin julgelt öelda, et mul pole sedavõrd odavaid ülalpidamiskulusid olnud ühelgi autol. Lisaks tavapärastele kuluosadele (õlid, rihmad, rehvid jms) tekitasid peavalu aasta jooksul 2 asja - käigukast andis otsad, kuna aga oli teine käepärast olemas siis ehitasin kahest ühe korraliku kokku ja vahetatud sai ka klapisääretihendid ja nukkvõll (mis oli ka käepärast olemas). Need kaks probleemi tekitasid aga kulusid vaid õlide hinna ja klapisääretihendite hinna (8 eeki/tk) ulatuses.
Praegune on 944, aastast 83. Ostuhind sama mis eelpooltoodud. Tänaseks päevaks pärast ligi aastast pidamist on auto maksma läinud umbes 70 000, ehk siis teine hind juures. Siiski peab mainima, et sellest täiendavalt kulutatud ca 35 000 on ca 10 000 kulutatud tänu oma lollusele (suures osas töörahaks ühte remonditöökotta, kuhu ma vist oma autot rohkem ei vii). Vahetatud on selle raha eest osi kohe väga palju (tagumised pidaurikettad, uued amordid, plokikaane täisremont koos kõikvõimalike tihenditega, mootoripadjad, tagumised rattalaagrid, sisemine rooliots, esimene rattalaager jms). Ja tänase päeva seisuga võin öelda et sõiduosa korrasolek rahuldab mind, samuti on olemas kõik, mis vaja interjööri viimiseks heale tasemele (kõige suurem puudus on ajast ja seetõttu paljugi tegemata, hoolimata sellest et kelder on vahetamist vajavaid asju täis). Välimus on enam vähem, eks tulevikus saa sellega tegeleda.
MIda ma oma pika jutuga tahtsin öelda, et ca 60-70 000 EEKi eest saad sa auto, mis sind kenasti teenib ja ma küll ei näe, mille peale niiväga kuus 2000 krooni kulutada. Eeldus on muidugi, et ostad madalama seeria auto kallimast otsast, mitte vastupidi. Ja kahtlen kas 70 000 ikka s2 saab, seda nimetatakse pigem erandiks kui reegliks.
Allkiri allkiri
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: