Jama elektrisüsteemiga (vajan abi)

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Mär 2006 17:09

Oot-oot, 944-l tõuseb õlirõhk enamasti põhja seepärast, et tal kuni 5 Bar skaala, 924-del seevastu kuni 10 Bar ja näed ka külma mootoriga, kui suur õlirõhk on.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 27 Mär 2006 20:16

laur4 kirjutas: Aga jeff01, kui lähi ja kaugtuled korraga põlevad, siis reflektorid üle ei kuumene? Elektrisüsteemis liiga suurt pingelangu ei tekki? Mis tulelüliti sellest arvab (sealt käib see kõik ju läbi)?
Arvan et täistulesid kasutan siiski enamjaolt sõidu ajal, mil tuled ei saa eriti üle kuumeneda, teiseks on se jubin siiski tehase toodang ja sellega vist arvestatud :roll: (Ka mõnel mu eelmisel autol on täistuled olnud koos pooltuledega juba tehasest saadik) ja kas käib ikka kogu vool läbi lüliti :roll: ei viitsi hetkel küll skeemist rida taga ajada aga minuarust käib lülitist läbi vaid vool, mis lülitab releed, mis omakorda lülitab tulesid (vb ka eksin aga jah usun et midagi hullu ei juhtu)
Tuledetõstukiga on lood sellised, et töötab nagu üles tõstmine aga mitte alla laskmine...
Pidurikonnaga on selline lugu, et kui täna keskkonsooli kokku panin, siis esimest korda nägin põlemas punast tuld seal ohutulede lambis lisakellade juures. Põles siis piduri märgiga tuli aga vaid siis kui süüde sees aga auto ei käi. Panin siis pidurituled nii nagu nad mul ennem olid, võtsin kaitsmeploki tagant pidurituledesse mineva juhtme ja viisin selle otsapidi konnale ja teisele konna plemmile panin lihtsalt plussi. Tuled taga nüüd töötavad nii nagu peavad aga see punane ohutuli süttib iga pidurivajutusega :D
Kadunud on ka kogu armatuuri valgustus ja lisakellade valgustus. usun et mõni neist rippuvaid juhtmeist peab kaitsmeploki taha siiski minema ja selles asi ongi et valgustust pole :roll: Ja selle õlisurve kellaga ikka siuke lugu et kui pluss ja mass peale panna siis vist ikka peabki põhja lööma ja andur annab talle vastavalt takistusele massi kolmandale klemmile, mida väiksem takistus massiga seda madalam näit. Üsna tõenäoline et mul andur pekis, või ehk juhtmed vahetuses :roll:
ehk kellelgi infot mõne kohta neist rippuvatest siin:
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 27 Mär 2006 22:20

jeff01 kirjutas:teiseks on se jubin siiski tehase toodang ja sellega vist arvestatud :roll: (Ka mõnel mu eelmisel autol on täistuled olnud koos pooltuledega juba tehasest saadik) ja kas käib ikka kogu vool läbi lüliti :roll: ei viitsi hetkel küll skeemist rida taga ajada aga minuarust käib lülitist läbi vaid vool, mis lülitab releed, mis omakorda lülitab tulesid (vb ka eksin aga jah usun et midagi hullu ei juhtu)
Tuledetõstukiga on lood sellised, et töötab nagu üles tõstmine aga mitte alla laskmine...
Pidurikonnaga on selline lugu, et kui täna keskkonsooli kokku panin, siis esimest korda nägin põlemas punast tuld seal ohutulede lambis lisakellade juures. Põles siis piduri märgiga tuli aga vaid siis kui süüde sees aga auto ei käi. Panin siis pidurituled nii nagu nad mul ennem olid, võtsin kaitsmeploki tagant pidurituledesse mineva juhtme ja viisin selle otsapidi konnale ja teisele konna plemmile panin lihtsalt plussi. Tuled taga nüüd töötavad nii nagu peavad aga see punane ohutuli süttib iga pidurivajutusega :D
Tehasest tulede sellise põlemisega pole arvestatud. Releed muide vahel ei ole. Olen paar täitsa lambist üles sulanud tulelülitit lahti harutanud ja võin seetõttu öelda, et sellise koormusega juhtub hullu küll. Tulelüliti on muide suht defka kaup ja uus maksab ca 900.-. Seega, kui tahad lülitit säilitada, pane relee ise vahele. Ei ole väga suur töö.
Tulemootori kohalt, et kas seal mootori küljes see neljane reaspistik on korras? Ei ole oksüdeerunud, vigastatud?
Selle piduritule põlemist võis mingitel tingimustel põhjustada ka pidurivedeliku taseme andur, mis samuti samale tulele märku annab (kui ta üldse olemas on). Soovitan siiski panna juhtmed nii, nagu tehasest ette on nähtud ja siis see esimese põlemise põhjus välja otsida. Saad lõppkokkuvõttes parema tulemuse. Muide, kas leidsid sama värvi juhtmetega pidurikonna pistiku?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 28 Mär 2006 08:48

eih, pidurikonna pistik puudub :? Leidsin vaid juhtme, mis läheb kaitsmeplokist piduritulesse. Taseme andur :D sellega siis selline lugu, et oli mul seal lähedal täpselt 1 juhtmepaar üle, mida ei taibanud samuti korgi külge panna, kuna kork on vist mitteoriginaal ja ilma klemmideta. :roll: Algselt oli piduripumba all kah 2 pistikut, mida uue juhtmestiku puhul pole millegipärast. Ärge palun arvake et ma nüüd nii saamatu olen ja asja nii pika ajaga kokku pole saanud :P Lihtsalt on kodus ka teine projekt ja porsche nö. teisejärguline momendil...lisaks vaja ka hetkel puukuuri kolinud garaaz korda teha ja uus valmis ehitada millalgi :wink:

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 28 Mär 2006 09:00

Hmm, äkki siis pidurite puhul oli vanal süsteemil andur pumba küljes algselt. Olen kuulnud sellistest süsteemidest, kuid pole oma silmaga näinud. Sel juhul ei saagi uuel juhtmestikul seal pumba all midagi olla.
Pidurikonna pistikust niipalju, et võibolla on siiski elektriskeemis mingid erinevused ja värvid ei klapi vms. Igatahes vaata sealt piduripedaali kohalt, kas on olemas kahene pistik, millel klemmid teineteise suhtes 90 kraadise nurga all. Kui sellist kah ei leia, siis ei oska enam midagi öelda.
Ajakulu kohta niipalju, et selliseid asju kiiresti vist teha ei saagi.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 28 Mär 2006 09:20

ei, selliseid pistikuid, mis konnale otsa sobiksid pole ja kõik paaris rippuvad juhtmed olen kah proovinud omavahel lühistada....ei midagi. Palusin tiba abi 924 boardilt ja ühe juhtme ettenähtud asukoht on olemas (Valge kollase triibuga läheb siis katsmeploki taga G6 pistikusse.

"G" connectors, wire colors and (wire sizes)
G1 - re/br (1.5) foglights
G3 - bk (alarm) & bk/ye (power windows) (0.5)
G4 - gr/gn (0.5) & gr/wt dash lights (0.5)
G6 - wt/ye (1.0)
G7 - bk/vi (0.5) AC and blower
G8 - wt (1.5) high beams
"G area", but not connected - gn/re (≈3.0), re/bk + added re (≈1.0-0.5)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 21 Apr 2006 21:46

Oskab keegi mind aidata bensupumba relee asjus :roll: Asi siis nüüd selline, et hakkas jukerdama relee aga relee ise on korras (Homme saan päris uue kätte) aga relee vea ma välistaks. Relee taha tuleb 5 juhet, millest 1 on tegelikult kahe juhtmega pistik (Rohelised juhtmed) ja too justkui lülitab relee uuesti lahti, kui sinna voolu lasta ja seal mingine imelik uitvool mis muutus. Relee hakkab plõgistama kuna too roheline juhe hakkab releed lahti ühendama. Hetkeks hakkas toimima isegi see, et peale süüte sissekeeramist töötas pump mõned sekundid ja siis jäi vait kui ei käivitanud (See pole sel autol veel minu käes töödanud) usun et see roheline seda juhibki, et pump end välja lülitaks aga tal miskit segi ja lülitab ka sõidu ajal välja Teab keegi kust sa mingi signaali saab või kust algab või mis andurit vms kasutab? Mida see bensupumba relee veel juhtis peale bensupumba? Pmt praegu sõitsin koju otse ühendatud pumbaga ja ei ütleks et auto käimises miskit muutunud oleks :?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 22 Apr 2006 21:31

sain täna siis uue relee kätte aga kuna sinna ei jõua enam isegi lülitusvoolu, siis sai see sinna ise veetud ja pesasse torgatud tavaline lülitusrelee. On siis bensupumba releel muidu mingi muu funktsioon kah juhtida peale pumba taha lülitamise? :roll: Mul igatahes sellised sümptomid et mootori juhtmestiku pistiku võin tagant ära ühendada aga midagi töös ei muutu (Nii on mul see porsche sõitnud kogu selle aja)

Vasta