Plastik tiibade liimimine pleki peale ....

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Plastik tiibade liimimine pleki peale ....

Postitus Postitas jeff01 » 26 Veebr 2006 11:30

Kellel kogemusi, soovitusi vms iganes? Asi selles, et suvel sooviks oma 924ljale 944lja stiilis plast tiivalaiendid peale liimida. Võtsin nad maha autolt, millel olid liimimiskohad ketaslõikajaga haljaks lastud :? Natuke liiga räme, või on se ainus viis et asi oleks piisavalt kare :roll: Velgede puhul sai proovitud värvi eemaldajat, mis töötas üle ootuste hästi, ehk saan seda ka kere peal kasutada? rikuks ehk tsingi kihti vähem? Autol, millelt tiivad eemaldasin polnud need kohad küll läbinisti roostes aga siiski tundub kuidagi räme... Mis liimi peaksin kasutama... mingit epoksiidvaiku? Teisel kerel oli ka rida 3mmseid auke puuritud, et liim neist läbi läheks ja teiselepoole plekki välja valguks ja siuksed punnid jääksid. :? Olen siiski selle poolt, et roostetama peaks liimitud asi vähem,kui hakkaksin sinna 944lja plekke keevitama, mis maksavad kah suht palju kui vaadata et plastid on mul juba olemas...

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

plastikuliimimine

Postitus Postitas Pets » 08 Mär 2006 13:19

Plastikut saab pleki peale liimida kindlasti. Liimi peaks leidma 3M või Terosoni valikust. Kindlasti leiad sellise liimi Benefitist, Tallinnas Tihniku tänava algusest . Tartus ei oska soovitada.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 12 Mär 2006 18:02

peeb sebis mulle ühe huvitava lingi välja http://www.alexroy.net/931bodykit.html
Paistis, et mees tahtis asja võimalikult tugeva saada, kasvatas vanale tiivale toe, mille külge plastik liimida, paistis ka et samamoodi sidus tiiva seest , ei oska seletada aga kui lahti lõigata, siis jääb vist nagu topelt tiivad, st et 2 plekki ja õhuvahe :roll: Tal tiivad igatahes korralikud, et set servad lähevad luugi serva ja klaasi serva alla ja ühenduskohti nagu näha ei jää
Pilt
Minu omal oli asi siis lihcamail viisil lahendatud ja roostetav kere tiibade all ei paistnud omanikku häirivat :roll: Peebu käest sain veel õpetlikuma lehe: http://www.iribbit.net/i/_files/924cgt_ ... jacobs.pdf
Mulle tundub kuidagi imelik se õhuvahe mis jääb siiski kahe tiivapleki vahele ja mis alt seotakse selle lisaplekiga viimases õpetuses :roll: Kas sinna ei teki kondentsi jne jama, mis asja rooste ajavad? (Krt ma vist ise loll, sinna peaks saama salongist ligi polstri tagustest aukudest? :roll: ) Viimases õpetuses liimiti miskise värvi peale siiski, mitte haljale plekile? :roll:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 12 Mär 2006 18:57

See on see koht, kus on "küljepaunad" pagasiruumis. Mingit eraldi kinnist ruumi pole.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 12 Mär 2006 19:44

Raceboy kirjutas:See on see koht, kus on "küljepaunad" pagasiruumis. Mingit eraldi kinnist ruumi pole.
Selge muutis mu korrosiooni osas rahulikumaks kohe :wink: Kardan üldiselt keevitatud kohti :D (Aga kui kahelt poolt õhukindlalt vastavate vahenditega katta, siis peaks muretu olema :wink:

Vasta