Kuidas saab süütesüsteem küünlad ära põletada?
Kuidas saab süütesüsteem küünlad ära põletada?
Väliselt midagi pole muutunud küünalde juures (Nagu ikka kasutatud küünlad) aga 2x4 küünalt olen juba kuu jooksul vahetanud ja tundub et jälle mõni küünal õhtal, sest gaasi põhjas hoides on pöörded 5000 ja paugub ja lärtsub nagu subaru (Nii lahkuvad nad kõik ja üsna kiiresti lakkavad üldse töötamast) Eelmisel korral jõudsin vaevu töölt koju ja perse tunde järgi võis olla hobujõude 92he asemel maksimaalselt 29 Auto seisis 3 päeva ja keerasin küünlad maha, mis olid ikka veel täiesti bensiini täis (Ei täheldanud ka paukumist, mis viitab sellele et olid jäädavalt lahkunud) Saan aru et se kontaktiga süütesüsteem on jura aga no ande andeks ka see süsteem peab sõitma rohkem kui 2-3 päeva uute küünaldega
Su autol on segu paigast ära. Pead sooja mootoriga stendis CO ja HC paika panema, olles enne kütusesüsteemis kontrollrõhud ära mõõtnud (ja eeldusel et kõik rõhud ka ok on).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Hommikul siis avastasin et jälle 3mas ja neljas pott ei tööta, seega pole tegu enam juhusega ja viga mootoris nonde püttide küünlad olid kah kuidagi imelikud. Se portselani osa oli täpselt 50% ulatuses must ja 50ne% ulatuses valge Arvasin et asi ehk klappides ja reguleerisin need ära aga ei täheldanud kolmanda neljanda püti juures midagi imelikku ( Kõik vahed olid pisut suured aga eriti suured vahed olid väljalaskes, kus 0,5 läks vabalt vahele ka siis kui olin juba 1 või 2 tiiru kruvi kokkupoole keeranud ja sedagi täiesti tulise mootoriga nüüd on vahed kusagil 0,35 ja 0,4lja vahel ja sisselase 0,15 ja 0,2he vahel (Sellepärast nii kahe vahel, et 1 tiiru muutis juba liiga palju aga jah umbes võrdsed said. Olen 99% kindel et selle jama tekitas bensiin oktaanarvuga 95 (2 nädalat tagasi veeresin väljasurnud mootoriga tanklasse kuna küte oli otsas, tankima hakates avastasin et seal 98´t polnudki ja lasin aagi 95´t täis ) Nüüd täna siis uhasin 38L 98´t peale (ei teagi täpselt palju 95´t alla jäi aga paak sai täis), reguleerisin klapid, kohendasin rootorit, jagaja kaant ja juhtmeid panin 4 uut kuunalt ja käisin paarutamas, Mootor käis pmt ilusti (Tühikäigul oli kuulda mõningaid ebaühtlasi pauke nagu vähelejätmine või nii) aga pöördesse läks väga kenasti ja jõud oli kah nagu olemas, eks näha kauaks siis (Veidi paukus kuuma mootoriga gaasi põhja andes, arvatavasti segu rikas aga seni pole lasknud paika panna, kuna tahtsin seda koos uue tüübi jagajaga teha ja korraga süüde kah paika panna)
Niih, jälle targem.....Ei toimimunud mingit küünalde ära põlemist, tundub et ka kondeka vahetus ei teinud miskit paremaks, kui midagi enam proovida iei osanud lasin jagaja kaane, peajuhtme ja süütepooli niiskuse eemaldajaga kokku ja auto käis kui kellavärk Täielik müstika, kuna palja käega katsudes ei saanud särtsu, mingit läbilöögi kohta ja plsksumist polnud samuti. Nüüd siis vaja uus rootor, kaan ja peajuhe vaja osta ja peaks asi korras olema. Ikka veel ei saa oma rumalusest aru, ei uskunud lihtsalt nii lolli viga, kuna tahhokas hakkas pendeldama kui auto turtsus (Ehk lõi süütepoolist miinus klemmile ) Tuleb välja et mu seni ostetud küünlad võib kõik uuesti kasutusse võtta (5 komplekti) paari päevaga tekkis ikka väike kiht, mis juba raskendas sädelahenduse teket ja sel oli kergem mujal tekkida, peksis pütid täis ja auto ei käinudki.