1001 viga mu porschel

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 25 Sept 2005 20:48

hindagi juba kuulsin... 300-350 eeku ja sobib ka vana audi oma.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 26 Sept 2005 08:09

jeff01 kirjutas:hindagi juba kuulsin... 300-350 eeku ja sobib ka vana audi oma.
Vana audi tihendile pead kolm auku juurde lööma, muidu ei sobi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 26 Sept 2005 14:28

niih, sai aaves käidud ja küsisin selliseid asju:
porge 924lja 2,0 92kw tihend
Audi 100 (76-78) tihed 2,0 115hp
vw LT 2,0 75hp
Turbo calibra tihend (Teisele autole loomulikult)
ja öeldi et mitte ühtegi neist ei saa tellida :evil:
Lõpuks sain siiski stikkest tellitud audi oma siis hinnaga 340.- ja homme lõunaks on ta kohal. Loodame siis parimat (st et plokk ise on terve)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 01 Okt 2005 19:46

niih, ikka ei saanud käima normaalselt :cry:
Teine kaan sai peale, uus tihend vahele, 7 sisse murtud polti sai välja õngitsetud :? (80% päevast kulus sellele) ikka sama jama aga veidi erinev, vb ennem lihcalt ei märganud seda aga radikas jäi külmaks, kuumaks läks vaid termostaadi juurest radikasse minev toru, kõik lõdvikud ja asjad mulksusid veel peale välja suretamist mitu minutit, puhkus õhku, löristas ja väristas torusid :? Eks homme vaatan siis edasi, arvan et veepump ei aja ringi, või on radikas kinni vms iganes. Andke keegi nõu. Ahjaa vana kaant uurides leidsin kokku 3 mõra ja uus, mis peale sai on samuti väikese mõraga kahe klapi vahelt aga see ei pidanud nii määrav olema ja sealt ta survet ei võta.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 02 Okt 2005 20:12

nüüd siis selline seis, et kast jooksis üldse kinni, st et teist käiku ei saa välja. pepu juba üles tungitud ja ootab kasti vahetust, mis oleks niikuinii tulnud ette võtta. Teise porge lükkasin sootuks küljele, et väheke lammutustöid teha ja seis jäi selline, et kasti poldid sain sidurikoja külest lahti, poolteljed samuti, käiguhoova kah ja kardaani mutri ja sisekantpoldi sealt kojast samuti aga nagu otsast ära veel ei tulnud, kas sealt tuleb see polt kah välja lüüa kuidagi? Vahetasin veel veepumba, kuna vee välja pritsimine tundus sellest tulenevat aga pump tundus silmaga hinnates jällegi korras olevat. Täna oli asi nagu veidike parem, kuna sõites ei läinud temperatuur üles ja kui korgi lahti keerasin pritsis vaid pool paagi täit vett välja (ehk ei peagi täis panema, st et ei tohigi.) Lõpuks läks asi päris metsa, kui peale 4km-st tiiru koju jõudsin ja välja suretasin ei läinud auto enam käima, uurisin testeriga et eelkäivitus pihustile ei tule voolu peale, ennem nagu tuli mu mälu järgi :roll: ) aga kui sinna pidevalt voolu lasta, siis lööb vist täis, st et siis laseb ju kogu aeg bensiini peale, kui süüde sees (pump lööb pidevalt) Kui kõik neli pihustit välja tõmbasin, eelkäivitus pihustile voolu peale panin ja starterit andsin, siis auto käivitus ja töötas pmt täispöördel (Õhku võttis läbi pihusti aukude, mitte siibri :D ) Kuidas selle eelkäivitus pihusti vooluga peab siis olema?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 03 Okt 2005 17:44

See lisapihusti on vaid külmkäivituse jaoks. Soojast peast ei peagi sinna voolu tulema. Seda, millal ja kas tuleb, reguleerib thermo-time swich.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 13 Nov 2005 18:13

Niih, vahepeal sai auto juba kenasti käima, uus juhtestik peal ja puha aga kauaks seda rõõmu polnud, kuna kruttisin ise paigast ära :( Asi selles, et kui auto käis, lasin tal kohapeal üsna pikalt käia et soojaks läheks ja asusin siis segu kruttima (Vaesemaks oma aurust aga teadmata mispidi seda keerata) raceboyle helistasin liiga hilja kahjuks (Ütles muidu et vaesemaks läheb lahti poole keerates võtit) mis tegelikult keerab polti seal sees kinnipoole) Samal ajal käis mu auto vaid aurude peal ja mina kerasin ikka rikkamaks ja rikkamaks, et kuidagi üldse käiks, teadmata et bensiin on otsakorral, kui lõpuks seisma jäi ja kuulsin et benapump lööb tühja ja olin asja lootusetult ära kruttinud paigast. Nüüd seisis auto mõne nädala ja täna proovisin elustada aga asjatult, kuna pole aimugi mis ringi peal se polt pidi olema, st et on arvatavasti kuni 15 või 20 pööret võsas. Kakkusin küünlad maha, mis nõretasid bensiinist, ühendasin pumba lahti ja andsin starterit kuni küünlaaukudest bensiini purskas. siis kruttisin nii lahjaks kui sain ja hakkasin tasapisi rikkamaks (kinnipoole keerama) ja proovima, auto ei käivitunud ja küünlaid ja pütte sain tuulutada oma 10X seega täielikult kopp ees tänaseks ja midagi asjalikku tehtud ei saanudki. Kellelgi mõni hea idee? peale põlema panemise muidugi.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 14 Nov 2005 20:23

ei ole kellelgi siis häid mõtteid :roll:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 14 Nov 2005 20:41

1.Veendu, et säde on korralik: võta küünlad välja, ja nendesamade küünaldega proovi.
2.Keera segu lahjemaks, kui ta praegu on.
3.Ühenda aku laadijaga või võta teise auto pealt juhtmetega voolu, nii et teine auto käib.
4.Kui on, siis pane küünlad kuuma pliidiraua peale (võib ka el. pliidi :P )
ja kuumuta neid.
5.Keera küünlad sisse
6. Lase paar törtsu käivitus-spray'd sisselaskekollektorisse.
7. Ürita mootorit käivitada.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 14 Nov 2005 20:47

starter väntab ikka mehiselt ringi teda, aku täiega vast oma 10 minutit kannatas, nii poole minuti kaupa lasta. kõike peale spray juba proovisin aga asi selles et kui ka täitsa lahjaks keerasin, siis peale väikest ringi ajamist oli asi juba märg ja kogemus olemas, selle näol et kui juba veidi märjad, siis enam käima ei saa. Seda kruvi annab keerata kokku umbes 30 pööret ja usun et 1 pöörde ulatuses peaks kuidagi käima saama. ise näen ainult sellist varianti et käian veidi, kuivatan küünlaid, keeran 1 tiiru peale ja proovin uuesti ja seni kuni pöörded otsa saavad või käima läheb aga jah se üsna kepp ettevõtmine neid küünlaid nii palju kordi maha võtta, kas vedades ei käivitu kah täis tõmmanud mootor kuidagi? krutiks vahepeal ja tõmbaks edasi, küünlaid maha võtmata :roll:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 14 Nov 2005 22:44

Ma olen sama asja nagu sina varem 100 ja rohkemgi kordi teinud, tee nii, nagu ma kirjutasin.
Aku jõuab jah ringi vedada, aga sädeme jaoks piisavalt voolu ei jätku. Veendu, et säde on nendesamade küünaldega olemas! Pealegi, KUUMUTA KÜÜNLAID! Siis nad ei lähe kohe täis.

EDIT: Kui küünlad täiesti täis on (või tuksis), ei aita ka tõmbamine, omad kogemused sellega ja mitmel korral.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 14 Nov 2005 22:47

laupäeval proovin, st et siis vast ka juba sõidan. Kuumutamine on selline asi, mida eelmine kord tõesti ei teinud, aga see trikk meenub vene autode ja siklite ajast. :D Mul veel kontaktidega süüde, ei taha ära sõnuda aga säde on ka samade küünaldega ja ülejäänud 3 püti kompressiooniri vedades väga hea.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 19 Nov 2005 18:46

Tanu raceboyle sain autol segu niipalju paika, et sain kuidagi käima. Küünalde kuumutamisel saab ka täiesti metsa keeratud seguga auto käima järelikult. Kuumalt küünlad sisse ja võtit, ajasin kuidagi käima ja hoidsin gaasiga seni elus, kui sain kapoti alla ja segu keerama hakata, kuni lõpuks iseseisvalt käima jäi. Hetkel tundub et käib siiski kolme püti pealt (Homme otsin vea üles) aga jah mootor siiski nii kohvi, et 3000 pöörde juures kusagil seal 1,5 bari :D Peab siis arx-i mootor ära ootama, kuna ei julge vist teisega kasetada, kuna ei tea mis korras tollel rõngad ja saaled on (mootor pole enam kere peal ja kaan on kah maas) Kas on kuidagi võimalik asja katsetada? Mäletan et ta suitses aga ei mäleta mis värvi se suits oli, klapisääretihendid anti igatahes kaasa.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 19 Nov 2005 19:17

8)
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 21 Nov 2005 11:54

kui sa pead silmas selle kuldse auto peal olnud mootorit siis see oli täiesti normaalses korras, kui seda muidugi pole vahepeal ära rikutud. Töörõhku küll ei tea.
Allkiri allkiri

Vasta