1001 viga mu porschel

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

1001 viga mu porschel

Postitus Postitas jeff01 » 18 Sept 2005 21:08

Tegu siis mu punasega, mida püüan käima saada. Kui auto kätte sain oli kapoti all 90% juhtmetest lahti, läbi lõigatud jne, puudu oli ka kogu kapoti alune kütusetorustik, koos eelkäivitus pihusti ja selle torustiku ja juhtmestikuga. Peale poole päevast tööd sain peale süütepooli, sellele vedasin jagajast miinuse ja ühest releest sain ka plussi, mis süütega sees ja ilma süüteta väljas. Siis sain külge ka relee starteri jaoks, kuigi oleks saanud ka tolleta hakkama vist :roll: Vahetasin ära ka bensiinipumba, kuna vana ei löönud isegi nii palju et näpuga sai toru kinni hoida. ja siit algasid probleemid:
Starteri sain läbi jamade tööle, sädeme sain kätte.
Bensiinipumbal kadus millegipärast mass ära :? heakene küll panin lisa massijuhtme (Rippuma, st prooviks) ja nüüd ilmnes 1 kõige imelikum asi:
Bensiinipump töötab pidevalt kui süüde sees on, ja kui tööle panen (st süüte sisse) siis hetkeks käib väga ilusti kergelt ja siis võtaks nagu surve üles ja pump tõmbab pöörded kõvasti maha ja hakkab nagu pressima. (Poleks nagu tagasivoolu või midagi sellist. See ei pea ju nii olema? Tagasivoolu toru pole umbes (Puhkusin) Aga seal nagu 2 kohta, kust saaks tagasi voolata vist, 1 on nagu läbi mingi elektrilise klapi või midagi ja teine läbi selle pritsepea või jagaja vms. Auto ise muidu pmt käib (Paugub ja jõudu pole ja vahel ei käi kah aga see kõik süüte jama vist) Benapumbal vahetasin ka relee ära, teisel porgel nagu ei olnud nii, et pidevalt töötaks aga ei midagi.....
Viimati muutis jeff01, 07 Dets 2005 21:45, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 19 Sept 2005 07:49

See peab nii olema, bensiinipump saavutab rõhu ja siis kukuvadki pumba pöörded. See, et ta sul paugub, on ilmselt voolu puudumine juhtrõhuregulaatori pistikul (see tuleb bensiinipumba releest). ja uuel on teist tüüpi relee, vanale see ei sobi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 19 Sept 2005 17:32

Raceboy kirjutas:See peab nii olema, bensiinipump saavutab rõhu ja siis kukuvadki pumba pöörded. See, et ta sul paugub, on ilmselt voolu puudumine juhtrõhuregulaatori pistikul (see tuleb bensiinipumba releest). ja uuel on teist tüüpi relee, vanale see ei sobi.
sorry, see polegi nagu paukumine aga ei käi korralikult, st et pöörded ujuvad. Aga kas tõesti peab benapumbal pöörded nii maha võtma??? Nagu 3x aeglasemalt hakkaks käima. Kas end välja lülitama ei peagi? Bensupumba releed vahetasin kah niisama igavusest, kuna vanal oli skeem katki veidi (murtud) ja uus on nüüd pealt kaitsmega aga pistikusse vähemalt sobis. Miks mass võis ära kaduda? kas too on kah läbi relee või kuidagi? Kus see: juhtrõhuregulaator asub? kas see on see kahe juhtmekesega alumiiniumist asi seal mootori peal, mis tagasivooli toruga ühendatud? :roll: sinna said nagu õiged juhtmed peale aga ei te kas neisse ka mingi vool tuleb. või kuna peaks tulema. Kas se bensupumpa ei riku ära kui nii häälitseb et hetkeks kõrgete pööretega ja siis muudab tooni nagu surve takustaks teda. Põhja alt lõi isegi toru lahti aga see selleks (Vana klamber ei peagi vist uue pumba survet hoidma)

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 19 Sept 2005 19:46

Pump PEAB nii töötama, kui on ühendatud ilma releeta (või jumperiga).
Pealegi, segu on vaja ka paika keerata, kui pumpa vahetasid ja auto sada aastat seisnud on. Veel üks oluline asi: tiri pihustid välja, suuna üles, ühenda bensupump plussiga, et töötaks ja suru õhumõõtja hooba üles, ja vaata, kuidas spray-pattern välja näeb. Kas tuleb "udu" või tuleb joana. Kui soojast peast ei taha pärast mõnda aega seismist tööle minna, siis ilmselt nad lisaks kõigele veel lekivad ka.

EDIT: Ja rõhuhoidja (pritsepea külje peal) võib olla kinni kiilunud, seda on ennegi ette tulnud.

EDIT2: Lihtsam on sul minu juurde (või minul sinu juurde) sõita ja vaatab asja üle.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 20 Sept 2005 10:05

Asi tundub kahtlane, eile proovisin siis asja uurida ja sain rõhu regulaatori vms iganes asi see on maha võtta ja samuti ka teiselt autolt ja nad täiesti samasugused, st et läbi puhkuda ei jõua nii vool taga kui ka ilma vooluta ja takistus klemmidelgi on sama, peaks nagu töötama siis? Juhe on tal taga punase valge triibuline ja teine on massis, seal oli vool kogu aeg peal kui süüde sees :roll: (relee viga?) Aga benapump juba lausa pragiseb :? ja juhtmed lähevad kuumaks, lausa kahju teda tööle panna. Kahjuks ei sa autot sulle näitama tuua, kuna pole treilat.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 22 Sept 2005 15:51

Niih, sain auto käima vist :)
Vahetasin pritse koos pihustite ja torudega, väike erinevus neil siiski oli. Eelmisel pritsel oli 2 juhtmega pistikm kus juhtmed taga polnud :? (Nagu õhulugeja vms) aga uuel, mis peale läks too pistik puudub. uuel oli mingi elektriline klamm veel torude vahel, mida nüüd vahel pole.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 23 Sept 2005 18:50

Teab keegi siis selle salapärase pistiku kohta, mis ühel pritsel on ja teisel mitte. Mismoodi töötab bensupumba relee? kas ka miinus on läbi relee? (Kuna miinus taha välja ei jõudnud, siis panin lisamassi aga pump ei jää nagu vait ja undab pidevalt kui süüde sees) On kellelgi olnud probleeme käiguhoovastiku või käigukastiga? Selline jama et kui proovin tagurpidi käiku sisse panna, siis läheb nagu mingi käik sisse aga plokis või nii, st et tapab mootori ära ja auto ei liigu, peale väikest logistamist saan tagurpidi käigu sisse aga et toda välja saada peab nii mõnedki käiguvahetused tegema (St et ei jää sisse kinni aga kui vabakäigule lükata. siis tegelikult ikkagi on tagurpidi sees) Kust saada juhtmete õiged värvid teada? Nimelt lisakelladest ükski ei tööta (Juhtmed tagant ära) ja kapoti all kah veel suur kimp lahtiseid juhtmeid, mida kuhugi panna ei oska :(

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 23 Sept 2005 20:18

jeff01 kirjutas:Kust saada juhtmete õiged värvid teada?
Esimene koht, mis meelde tuli on Pelican Partsi koduleht

Kas käigukast on viiekäiguline? Mul oli sarnane jama ja viga oli ühes hoovastiku tiftis, mis puudu.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 23 Sept 2005 20:59

jh usun et viiene, kui autos esimest korda istusin tundus neljane, st et viiendal polnud nagu kohta (3a seisnud auto) aga peale logistamist oli ka viies olemas (Vähemalt kohapeal tundus nii)

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 23 Sept 2005 23:06

Ilmselt on käiguhoovastiku ühenduspolt kastiga lahti veidi, siis on täpselt sellised tunnused, nagu sa räägid.

See pistik seal õhulugeja juures on warm start solenoid, mis pidi aitama soojast peast käivitumist. Tegelikkuses seda vaja pole, eriti nüüd, kui sa vahetasid pritse ära.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 24 Sept 2005 19:02

niih, tuli välja et kast on hoopis neljane :( Arvatavasti siis kasti, st et vist tagasilda vahetama) Sain auto kuidagi isegi käima ja mõnede jubinate juhtmed ühendatud (vee temp jne) Läks pöördesse, käivitus võtmest ja sõitis kah kilomeetri jagu, siis avasin kapoti, kuna vee temp näitas punast. peale korgi avamist lõi meetrise samba vastu kapotti ja köhis end veest tühjaks. Siis panin uue vee sisse ja õhutasin selleks ettenähtud kohast (esimest korda vett sisse pannes ei õhutanud sealt) kahjuks ei saanud rohkem eriti proovida, kuna bensiin sai otsa. Eks homme saab veel vaadata asja. Termostaadi võtsin kah välja, kuna arvasin et ei avane aga siiski töötab. Homme siis saab teada, kas on veel surve sees või mitte, loodame parimat... (Õli on igatahes korras ja sumpast kah vett ei tule)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 25 Sept 2005 09:24

niih, sain juba eile õhtul teada, et surve siiski sees veesärgis, peale 10 minutilist paarutamist ei tohiks nii keema minna, et vesi sees ei seisa, isegi kui vendi juhtmed lahti on. väike võimalus veel, et veepump sakib aga ei usu ise eriti sellesse, või on see siiski võimalik???

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 25 Sept 2005 10:37

Veepump küll nii läbi ei ole. Kaanetihend most likely. Ja kasti vahetus on Porschel u. 2 tunni töö (tund maha ja tund peale), kui 5st alla paned, pead 4se peal selle jubina võtma, kuhu ühendatakse käigukangi juurest tulev toru, ned on erineva pikkusega 4sel ja 5sel.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 25 Sept 2005 20:10

niih, tänan. Teab keegi kaanetihendi kättesaadavuse ja hinna kohta midagi? Imelik on see et algul pole nagu survet, st et kui 15 minutit käib või nii, siis hakkab vaikselt mulle paaki tulema ja vesi tõuseb kõik tasakesi välja (Kui kork maas) Ehk midagi hullemat kui kaanetihend? plokis mõra vms iganes... 3a seisnud autol vb ka tihend ehk surnud olla :?

inx
Postitusi: 42
Liitunud: 22 Sept 2005 21:28
Asukoht: tartu-põlva

Postitus Postitas inx » 25 Sept 2005 20:22

esimese porschega oli mul see kogemus et plokis mõra.maanteel sõites kõik normis aga niikui kellelegi sabas sõitma jäid kohe vesi kees ,sest mootor ei saanud piisavalt jahutust.kaanetihendi tellimisega tookord probleemi polnud aga hinda tõesti enam ei mäleta :cry:
kui pole PORSCHE siis pole auto...

Vasta